20 věcí, které očekávám

Na začátku jsem si říkala, že by bylo zajímavé sepsat věci, které od svého výletu očekávám a i když ho postuji až v průběhu cesty, přísahám, že jsem nic neměnila. Už teď se těším, až se po čtyřech měsících podívám zpátky a budu si říkat, jak jsem mohla být tak naivní? 



Můj Work and Travel program bude umístěný do resortu v lesích, takže ačkoliv se jedná o velmi dobře hodnocený resort, mám neustále dojem, jako by se ze mě po příjezdu měl stát lesní člověk, který bude pobíhat po lese s kyjem, takže kromě toho, že očekávám naprostou divočinu, si taky myslím následující:

1. Nebude mi tam fungovat fén, protože v USA je jiné napětí/přepětí/vypětí (mohla bych pokračovat dál) a i když jsem to googlila, tak vlastně nevím co přesně hledat na fénu a pochybuju, že bude duální. Takže hybaj na Sluníčko a sušit si vlasy postaru!

2. problém bude podobný. Kupovala jsem si cestovní redukci, abych po příjezdu nevyzkratovala celý areál tím, že se pokusím narvat české kolíky do těch amerických. Jenže! Nemám v ní tu tyčku uprostřed (někdo mi říkal, že se to jmenuje uzemnění). V Datartu mi tvrdili, že to prý nevadí, ale nejsem si jistá, jestli to neříkali jen proto, že zrovna ty s tyčkou neměli skladem a tak mi chtěli vnutit alespoň něco.

       2a. Pokud se stane bod 2, tak předpokládám, že se velmi rychle seznámím, protože si budu muset najít spoustu přátel se správnou zástrčkou, u kterých budu moct nabíjet.

3. Budu abstinovat! Myslím, že máme nějakou takovou doložku ve smlouvě a hlavně, budu šetřit a alkohol bude určitě moc drahý.

4. Nebudu pít kafe, což bude horší jak ta abstinence. Jenže s mým žaludkem se to má tak, že je moc fajnový a instantní kafe mu zkrátka dělá špatně. Takže pokud tam nenaleznu stroj na Espresso, budu mít absťák. A Starbucks v lesích asi vážně nenajdu.

5. Budu se učit a myslím to vážně! Nestihla jsem spoustu věcí do školy a kdyby se mi podařilo ukončit studium v lednu, tak by to bylo úžasné a to nejen proto, že bych si nepřipadala hloupě, když musím odpovídat na otázky z okolí "kdy už budu mít ten titul?", ale taky bych si musela to prodloužení platit. Takže mi držte palce, čeká mě toho vcelku dost.

6. Budeme grilovat. To se zkrátka musí, chci alespoň jedno pořádný BBQ!

7. Budu pravidelně přispívat na blog, odepisovat na všechny e-maily a volat si s rodiči a přáteli. Tvrdý závazek.

8. Zlepším si angličtinu. Nebudeme zapírat, tohle očekávají asi všichni. Já bych chtěla do svého slovníku přidat pár idiomů, které mám na angličtině asi nejraději.

9. Tak nějak předpokládám, že budu mít dost volného času. Měla bych pracovat na 32 hodin s tím, že bych měla mít možnost přesčasů, ale jelikož široko daleko není skoro nic, tak pokud zrovna nebudu hledat Méďu Béďu, tak se asi budu dost nudit. (Slyšíš školo?)

10. Alespoň jednou v průběhu cesty potkám švába, to se vsadím. A taky se vsadím, že mě chytne menší hysterák. Ne že bych neměla ráda broučky a pavouky, zrovna ti mi nevadí, ale chápejte, šváb! Ten přerostlý brouk, kterého ani nemůžete zašlápnout, protože by se rozmnožil! Jestli nějaké zvíře má být součástí hororu, pak je to zcela jistě šváb.

11. Budu si připadat strašně cool až půjdu poprvé do prádelny a ještě větší borec budu, jestli ty pračky najdu a naučím se je používat.

12. Určitě se mi nějaké prádlo srazí nebo obarví, to bych nebyla já.

13. Začnu běhat. Na tohle se docela těším a jsem si jistá, že alespoň párkrát vyběhnu, protože zkrátka lesy a spousta volna.

14. Budu používat místní Fitness. Podobné jako předchozí, dobrý zabiják času.

15. Zhubnu. Ano, opravdu jsem to řekla a opravdu vím, čím je USA profláklá. Jenže já budu běhat po place, ve volnu budu zabíjet čas ve Fitness a nemluvě o tom, že plánuji vyhýbat se sladkostem (přece za to nebudu utrácet, ne?) Takže doufám, že něco málo půjde dolu, už jen vidina levného oblečení je dobrou motivací.

16. Alespoň dvakrát změním plán cesty a nakonec nebudu cestovat sama.

17. Určitě se i někde ztratím, pokud ne, tak to bude zásadní moment, kdy poznám, že dospívám.

18. Za tu dobu se mi stane alespoň 10 trapných/vtipných historek a to si fandím, určitě to bude vyšší číslo.

19. Nebude se mi chtít domů, což asi nikomu.

20. Bude mi chybět český chleba a to ho vlastně vůbec nemám ráda!

Bonusová: Najdu si tam pohledného Američana. (Co si budem povídat, tenhle bod je tu jen proto, že mi to všichni pořád předhazují a já říkám, že se to nestane - ironie vždy pracuje proti mně)


A co myslíte vy, že mě čeká a nemine?


Komentáře

Oblíbené příspěvky